Una miqueta més de lo millor que hi ha a Cannes 06
Campanyes com la de Bavaria o la de Toyota "Human Touch" son molt creatives i dona gust veure-les. Aquí trobaràs altres campanyes que han sigut del meu gust com per exemple la de Cruz Roja Mèxic, Americaquest,
This entry was posted
on 31 de gener 2007 at 11:38.
You can skip to the end and leave a response.
Human Touch, tremendo!!! Molts detalls dels que partir-se, xo el millor, el dels parabrises crec, i tb els altaveus, jejejeje. Per cert, és una moda que está començant lo d'agafar una cançó com la de palomitas i fer un filet de ritme? Creu Roja Mèxic surt amb un filet d'aquella de No, no hay que llorar, que la vida es una carnaval.... que no se com es diu. Ah, i no jutgeu només per les aparences ok? jejeje
Human Touch, tremendo!!!
Molts detalls dels que partir-se, xo el millor, el dels parabrises crec, i tb els altaveus, jejejeje.
Per cert, és una moda que está començant lo d'agafar una cançó com la de palomitas i fer un filet de ritme? Creu Roja Mèxic surt amb un filet d'aquella de No, no hay que llorar, que la vida es una carnaval.... que no se com es diu.
Ah, i no jutgeu només per les aparences ok? jejeje
» Publica un comentari a l'entrada